Choć staramy się, aby zakupy na wszystkich naszych platformach były intuicyjne i sprawne, jesteśmy po to, by odpowiedzieć na pojawiające się pytania klientów.
Codziennie oferujemy kompletną i rzetelną pomoc przed, w trakcie lub po złożeniu zamówienia. Najważniejsze jest dla nas wsłuchać się w potrzeby klientów i dostarczyć najlepszą wskazówkę, dlatego naszą kluczową kompetencją jest komunikatywność.
Część z nas płynnie włada językami obcymi, dlatego mamy możliwość wspierać naszych klientów na rynkach zagranicznych wszędzie tam, gdzie dostępne są nasze produkty. To jest naprawdę ciekawe doświadczenie!
Monika
Customer Service Director
Czytaj więcej
Sprawdź korzyści
Zobacz, gdzie jesteśmy
20 sklepów on-line. 48 sklepów stacjonarnych w Polsce, Czechach, Rumunii, na Łotwie i Słowacji
Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań i 3 biura w Zielonej Górze
MODIVO tworzą ludzie pracujący w różnych obszarach
Liczba naszych użytkowników wciąż rośnie