Instore MODIVO to zupełnie nowe, niespotykane dotychczas doświadczenie zakupowe. Podobnie jak w eobuwie.pl, klient może używać tutaj tabletu na sali sprzedaży, aby zamówić odzież i akcesoria bezpośrednio do przymierzalni przygotowanej specjalnie dla niego.
Po zamówieniu produktów na tablecie klient dostaje specjalny kod kreskowy – gdy pokaże go obsłudze (tzw. konsjerżom) – ci skompletują dla niego wszystkie elementy ubioru w dedykowanej przymierzalni.
Nasza przymierzalnia to nowatorski wystrój, ogromne lustra i funkcja zmiany oświetlenia – dzięki temu klient może dokładnie obejrzeć i ocenić wybrane produkty.
Ciągle rozwijamy aplikacje, z których klient korzysta w sklepie. Chcemy, aby nasz software był intuicyjny i zachęcał do zakupów w nowatorskiej formie. W najbliższym czasie planujemy redesign strony głównej oraz liczne optymalizacje w zakresie: listingu; karty produktu i koszyka. Otwieramy sklepy w kolejnych krajach wraz z lokalnymi wersjami językowymi Instore.
Już niedługo wprowadzamy w sklepach stacjonarnych Queue Management System. To system kolejkujący, dzięki któremu klienci w sposób niezależny będą mogli odbierać zamówienia szybko i prosto, a także samodzielnie przypisywać produkty do przymierzalni.
Praca przy projekcie Instore MODIVO to nieustanne wyzwania i poszukiwanie optymalnych rozwiązań. Współtworzymy jedyny w swoim rodzaju koncept nowoczesnego sklepu stacjonarnego – to synergiczna praca project managerów, product ownerów, speców od UX i developerów.
Efekt? Zgarniamy wiele wyróżnień i nagród w branży retail – pokazujemy, że niestandardowe podejście w sklepach stacjonarnych to klucz do doświadczenia zakupowego na najwyższym poziomie.