Budować i utrzymywać długoterminowe relacje z partnerami,
Obsługiwać zgłoszenia partnerów zgodnie z SLA (zasada FIFO),
Rozwiązywać bieżące problemy operacyjne oraz wspierać partnerów w codziennej współpracy,
Tworzyć i optymalizować procesy obsługi zgłoszeń partnerów,
Budować scenariusze postępowania,
Rozbudowywać Help Center (HC) na podstawie analizy zgłoszeń oraz zapotrzebowania zespołu,
Kontrolować zgodność ofert i procesów partnerów z polityką firmy oraz standardami jakości,
Planować i realizować masową komunikację do partnerów zgodnie z kalendarzem i obowiązującymi zasadami (PL/ENG),
Współpracować z zespołami logistyki, CX i produktowymi w celu rozwiązywania trudnych przypadków oraz optymalizacji procesów,
Nadzorować prawidłowe wystawianie faktur i realizować płatności dla partnerów,
Monitorować trendy rynkowe oraz działania konkurencji w obszarze partnerstw,
Raportować wyniki współpracy i rekomendować działania usprawniające.
Szukamy osób, które:
Mają minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
Posiadają wykształcenie wyższe,
Znają język angielski na poziomie minimum B2 – umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
Mają dobrą znajomość narzędzi pakietu MS Office – w szczególności Excel,
Znają prawa ochrony konsumentów w kontekście sprzedaży online,
Znają narzędzia dostępne na rynku do optymalizacji procesów obsługi partnerów i masowej komunikacji (np. Salesforce, GetResponse, ClickMeeting itp.),
Cechują się kreatywnością i zdolnością do generowania innowacyjnych pomysłów i rozwiązań w celu automatyzacji powtarzalnych procesów i optymalizacji procesów związanych z obsługą, komunikacją i edukacja partnerów,
Posiadają wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych,
Są zdeterminowane w dążeniu do określonego celu i szukają kreatywnych rozwiązań,
Charakteryzują się terminowością, samodzielnością i wysoką umiejętnością organizacji pracy,
Wiedzą jak pracować pod presją czasu i adaptują do zmieniających się priorytetów.
Twoim dodatkowym atutem będzie, jeśli:
Masz doświadczenie w pracy w CX B2B.
Co możemy zaoferować?
Elastyczny model pracy
Praktykujemy różne modele pracy - od zdalnej przez hybrydową, po stacjonarną - wszystko zależy od specyfiki stanowiska. Sprawdź w konkretnej ofercie.
Możliwość pracy hybrydowej
Jeśli zakres Twojej roli na to pozwala, możesz niekiedy pracować z domu albo skorzystać z przestrzeni do pracy w jednym z naszych biur.
Swobodny dress code
Pracuj w swoim stylu i noś to, w czym czujesz się dobrze i jest stosowne dla Twojej roli.
Narzędzia pracy
Jak na firmę technologiczną przystało, wyposażymy Cię w dobry sprzęt, w tym słuchawki do pracy zdalnej, narzędzia kolaboracji itp.
Dodatki świąteczne i okolicznościowe
oraz wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Omnichannel
Projektujemy sklepy offline i online, tworzymy innowacyjne rozwiązania, które łączą te dwa światy.
Najnowsze technologie
Z głową, ale podążamy za trendami na rynku, korzystamy z najnowszych wersji języków programowania.
Międzynarodowa skala
Mamy już blisko 9 mln klientów, operujemy na blisko 20 rynkach, pracowników mamy przeszło 2700 - duża skala pozwala pracować z ciekawymi, złożonymi wyzwaniami.
Innowacyjne środowisko
Zapewniamy pracę w branży z przyszłością. E-commerce gwarantuje nowoczesne i dynamiczne środowisko działania z dużym potencjałem rozwojowym.
Realny wpływ na biznes
Jesteśmy polską firmą o międzynarodowym zasięgu, to my bezpośrednio tworzymy jej historię i sukces.
Możliwość rozwoju
Dbamy o szkolenia oraz dostęp do literatury fachowej, a na naszej platformie szkoleniowej udostępniamy różne kursy online.
Program poleceń
Przygotowaliśmy specjalny program poleceń pracowniczych, dzięki któremu nie tylko masz wpływ na to, z kim pracujesz, ale również masz możliwość otrzymania od 1 500 zł aż do 6 000 zł za każde polecenie.
Ubezpieczenie grupowe
Dajemy Ci możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
Pakiet Multisport
Proponujemy Ci kartę Multisport dostępną w różnych wariantach. Dopasuj go do Twoich potrzeb.
Prywatna opieka medyczna
Zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej w grupie Lux Med z możliwością rozszerzenia pakietu dla Twoich najbliższych.
Zniżki na nasze produkty
Oferujemy Ci rabaty na produkty dostępne w eobuwie.pl, MODIVO oraz CCC.
Nieformalny sposób komunikacji
W pracy mówimy do Ciebie na “Ty” i traktujemy siebie jak partnerów w biznesie.
Przyjazna atmosfera
Dbamy o miłą, swobodną atmosferę pracy – stawiamy na bezpośrednią i otwartą komunikację.
Stabilne zatrudnienie
Proponujemy Ci stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Chcę aplikować! Co dalej?
Proces aplikacji jest prosty. W pierwszym kroku sprawdź kogo szukamy i wybierz interesującą Cię ofertę. Gdy klikniesz przycisk APLIKUJ, trafisz do strony z formularzem aplikacyjnym. Odpowiedz tam na kilka krótkich pytań i dołącz swoje CV. Wówczas zespół rekrutacji otrzyma Twoje zgłoszenie.
Jeśli aplikujecie poprzez platformy pośredniczące, pamiętajcie, aby nie udostępniać swoich danych osobowych, informacji o kontach bankowych czy innych wrażliwych informacji przez internet bez pełnego upewnienia się, kto jest odbiorcą tych danych. W żadnym procesie rekrutacyjnym nie możecie być proszeni o dokonywanie testowych transakcji finansowych z własnych kont (w tym Blikiem) lub przy użyciu własnych kart.
Wszystkie nasze aktualne ogłoszenia znajdziesz w zakładce kariera praca.modivo.pl, jak również w takich miejscach jak: pracuj.pl, OLX, JustJoin IT, LinkedIn.
Tak, oczywiście. Możesz przesłać swoje CV bezpośrednio do naszego systemu rekrutacyjnego poprzez aplikację spontaniczną, którą możesz przesłać do nas TUTAJ.
Gdy zaaplikujesz do MODIVO, otrzymasz wiadomość potwierdzającą, że Twoje CV do nas dotarło. Jeżeli zaprosimy Cię do wzięcia udziału w rekrutacji, rekruter na bieżąco będzie informował Cię o przebiegu procesu.
Tak. Bardzo istotnym dla nas momentem procesu jest etap zadań lub testów. Dla Ciebie jest to doskonała okazja, żeby poznać realia i istotę stanowiska pracy, o które się ubiegasz. Dla nas jest to szansa, aby poznać bliżej Twoje kompetencje.
Większość rekrutacji, a szczególnie pierwszy ich etap, odbywa się online. Jednocześnie korzystamy z okazji i zapraszamy do naszych biur na jedno z kolejnych spotkań tak, aby mieć szansę, byśmy poznali się osobiście. Wszystko ustalamy z kandydatem na etapie pierwszej rozmowy telefonicznej.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania procesu rekrutacyjnego i nie dłużej niż przez 12 miesięcy od zakończenia tego procesu rekrutacyjnego, chyba że podczas aplikacji zgodziłaś/eś się na przetwarzanie danych w ramach innych rekrutacji na podobne stanowiska.
Czas trwania rekrutacji może się różnić w zależności od stanowiska. Wpływa na to wiele czynników takich, jak: liczba aplikacji do rozpatrzenia, specyfika stanowiska i niezbędne kompetencje, które weryfikujemy, by móc jak najlepiej dopasować kandydata do roli przed podjęciem zatrudnienia. Dlatego niektóre projekty rekrutacyjne trwają kilka dni, a inne kilka tygodni. Jednocześnie staramy się, aby cały proces przebiegał możliwie jak najszybciej, bo szanujemy Twój czas!
Przede wszystkim bądź sobą! Poza tym przypomnij sobie treść oferty i przygotuj ewentualne pytania. Odwiedź naszą stronę internetową, poczytaj o naszej firmie, bo bardzo to doceniamy! Zależy nam, aby spotkanie przebiegało komfortowo. Dlatego zaparz dobrą kawę lub herbatę, połącz się o czasie i nastaw się pozytywnie. Wykorzystajmy ten czas, jak najlepiej. Poznajmy siebie, nasze wzajemne oczekiwania, rozwiejmy wszelkie wątpliwości.
W Twoim stylu…, a zarazem stosownie do stanowiska, na które aplikujesz. Jesteśmy firmą Fashion Tech z ogromną otwartością na oryginalność.
W trakcie trwania rekrutacji pytamy zawsze o Twoje oczekiwania finansowe. Sami przekazujemy informację o wynagrodzeniu wybranemu kandydatowi w momencie składania oferty współpracy. Mimo to mamy stanowiska, których widełki wynagrodzeń są jawne, a informacja o nich znajduje się przy ogłoszeniu, na jakie aplikujesz.
Proces rekrutacji w MODIVO składa się z kilku etapów. Mogą się one różnić od siebie w zależności od stanowiska, na które aplikujesz. Z reguły wygląda następująco:
Nasz rekruter przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę telefoniczną.
Zaprosimy Cię na pierwsze spotkanie rekrutacyjne, które odbędziesz z samym rekruterem. Jeśli będzie na nim obecny także Twój potencjalny przełożony, poinformujemy Cię o tym wcześniej.
Otrzymasz zadanie rekrutacyjne / test lub przeprowadzimy z Tobą rozmowę weryfikującą przygotowanie merytoryczne.
Dostaniesz od nas feedback po zakończonym procesie rekrutacji – bez względu na jej wynik.
Gdy będziemy pewni, że to właśnie z Tobą chcemy współpracować, przedstawimy Ci ofertę pracy.
Jeżeli wszystko Ci odpowiada, dołączasz do Zespołu MODIVO!?
Tak. Wstępną rozmowę telefoniczną przeprowadzi rekruter, który będzie także Twoim opiekunem przez cały proces rekrutacji. Potencjalny przełożony z pewnością weźmie udział w jednym z kolejnych etapów spotkań. Twój rekruter poinformuje Cię, na którym to będzie etapie.
znajdziesz nas w Zielonej Górze, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Krakowie
17
mln pobrań
aplikacji eobuwie.pl
7
mln pobrań
aplikacji mobilnej MODIVO
Powiadom o ciekawych ofertach pracy
Wpisz, a następnie wybierz z podpowiedzi tagi, po których chcesz otrzymywać oferty pracy. W każdej chwili możesz się wypisać, korzystając z linku, który dostaniesz w mailu każdej oferty.